Секрети успішного проходження співбесіди з керівником підприємства

комплект мебели для руководителя

Отже, ви вже пройшли кілька « кіл пекла » у пошуках роботи, поспілкувалися з hr- менеджером і своїм майбутнім роботодавцем. Ваша кандидатура на вакантну посаду майже затверджена, залишилося лише познайомитися з керівником підприємства і отримати остаточний «зелене світло» у вашій кар’єрних сходах від нього.

Як же розташувати до себе главу підприємства, щоб це світло для вас загорівся ?

По-перше, необхідно заздалегідь підготуватися до співбесіди. Це включає в себе наступні пункти:

підготовку всіх необхідних документів: паспорта, свідоцтв про освіту, дипломів, рекомендаційних листів, портфоліо і т.д.;

вивчення інформації про компанії, де ви збираєтеся працювати. Елементарний запит в пошукачі (наприклад, ТОВ « Атіка- меблі») надасть первинну інформацію.

підготовку цікавлять вас питань про майбутнє робочому місці ;

турботу про свій зовнішній вигляд ;

визначення маршруту і часу, необхідного для досягнення місця зустрічі. Пам’ятайте, запізнення- серйозний аргумент не на вашу користь ;

підготовку відповідей на стандартні запитання роботодавця, такі як « Розкажіть трохи про себе », «Чому ви вибрали цю роботу (організацію) ? », « Які ваші сильні і слабкі сторони? », « Яка причина звільнення з попередньої роботи ? », «На яку зарплату ви розраховуєте? ». Відповіді на всі ці питання повинні бути об’єктивними, але без зайвої відвертості, відображаючи вашу особистість в найбільш вигідному світлі.

Отже, якщо ви добре підготувалися до інтерв’ю з босом компанії, то це вже півсправи. Тепер приступимо до самого співбесідою.

критична п’ятихвилинка

Саме в цей часовий проміжок роботодавець приймає рішення про вашу проф. придатності. У 80 % випадків це рішення не змінюється до кінця розмови. Вже на етапі вашого входу в приміщення закладається перше враження, тому, постарайтеся уникнути і натяку на розчарування. Найкраще привітатися і посміхнутися.

Вам обов’язково запропонують присісти, а ви, у свою чергу, зробіть це тільки після запрошення. Влаштуйтеся зручніше, прийнявши позу, допустиму у межах норм ділового етикету.

Простий спосіб економити

Обов’язкові умови:

1) надайте можливість співрозмовнику першим протягнути вам руку для рукостискання

2) не діставайте нічого, що принесли з собою до того, як вас попросять це зробити.

Налаштуйтеся на бесіду. Для цього оцініть вашого співрозмовника. Хто він ? Чоловік чи жінка ? Яких поглядів дотримується ? Про це вам розповість його зовнішність, одяг та комплект меблів для керівника. Наприклад, чоловік у роках з інтер’єром власного кабінету, виконаного в класичному стилі, швидше за все, досить консервативний. З таким керівником варто триматися стримано. При інтерв’ю з молодим керівником, одягненим у джинси і мають комплект меблів для керівника в стилі « модерн» або hi- tech можна дозволити собі трохи розслабитися.

У кожному разі, при бесіді ви повинні :

уникати метушливих, надто експресивних або розв’язних рухів;

дивитися інтерв’юеру в очі, не відводити погляду і не ховати його суміщення. Втім, « пропалювати » співрозмовника поглядом також не варто ;

не соромитися задавати уточнюючі питання («Чи правильно я зрозумів… ?») у разі необхідності;

відповідати по суті і уникати багатослів’я ;

триматися з гідністю ;

Ставлячи питання (тільки їли запропонують !), Цікавитися, в першу чергу, вашими майбутніми обов’язками і умовами їх успішного виконання ;

Не забувати про правила пристойності та ввічливості.

© 8195 Ремонт — це дуже просто. Всі права захищені.