Секрети успішного проходження співбесіди з керівником підприємства

Отже, ви вже пройшли кілька «кіл пекла» у пошуках роботи, поспілкувалися з hr-менеджером і своїм майбутнім роботодавцем. Ваша кандидатура на вакантну посаду майже затверджена, залишилося лише познайомитися з керівником підприємства і отримати остаточний «зелене світло» у вашій кар’єрних сходах від нього.
Як же розташувати до себе главу підприємства, щоб це світло для вас загорівся?

По-перше, необхідно заздалегідь підготуватися до співбесіди. Це включає в себе наступні пункти:

  • підготовку всіх необхідних документів: паспорта, свідоцтв про освіту, дипломів, рекомендаційних листів, портфоліо і т.д.;
  • вивчення інформації про компанії, де ви збираєтеся працювати. Елементарний запит в пошукачі (наприклад, ТОВ «Атіка-меблі») надасть первинну інформацію.
  • підготовку цікавлять вас питань про майбутнє робочому місці;
  • турботу про свій зовнішній вигляд;
  • визначення маршруту і часу, необхідного для досягнення місця зустрічі. Пам’ятайте, запізнення — серйозний аргумент не на вашу користь;
  • підготовку відповідей на стандартні запитання роботодавця, такі як «Розкажіть трохи про себе», «Чому ви вибрали цю роботу (організацію)?», «Які ваші сильні і слабкі сторони?», «Яка причина звільнення з попередньої роботи?», «На яку зарплату ви розраховуєте? ». Відповіді на всі ці питання повинні бути об’єктивними, але без зайвої відвертості, відображаючи вашу особистість в найбільш вигідному світлі.

Отже, якщо ви добре підготувалися до інтерв’ю з босом компанії, то це вже півсправи. Тепер приступимо до самого співбесідою.

Критична п’ятихвилинка

Саме в цей часовий проміжок роботодавець приймає рішення про вашу проф. придатності. У 80% випадків це рішення не змінюється до кінця розмови. Вже на етапі вашого входу в приміщення закладається перше враження, тому, постарайтеся уникнути і натяку на розчарування. Найкраще привітатися і посміхнутися.
Вам обов’язково запропонують присісти, а ви, у свою чергу, зробіть це тільки після запрошення. Влаштуйтеся зручніше, прийнявши позу, допустиму у межах норм ділового етикету.

Обов’язкові умови:

  1. надайте можливість співрозмовнику першим протягнути вам руку для рукостискання
  2. не діставайте нічого, що принесли з собою до того, як вас попросять це зробити.

Налаштуйтеся на бесіду. Для цього оцініть вашого співрозмовника. Хто він? Чоловік чи жінка? Яких поглядів дотримується? Про це вам розповість його зовнішність, одяг та комплект меблів для керівника. Наприклад, чоловік у роках з інтер’єром власного кабінету, виконаного в класичному стилі, швидше за все, досить консервативний. З таким керівником варто триматися стримано. При інтерв’ю з молодим керівником, одягненим у джинси і мають комплект меблів для керівника в стилі «модерн» або hi-tech можна дозволити собі трохи розслабитися.

У кожному разі, при бесіді ви повинні:

  • уникати метушливих, надто експресивних або розв’язних рухів;
  • дивитися інтерв’юеру в очі, не відводити погляду і не ховати його суміщення. Втім, «пропалювати» співрозмовника поглядом також не варто;
  • не соромитися задавати уточнюючі питання («Чи правильно я зрозумів …?») у разі необхідності;
  • відповідати по суті і уникати багатослів’я;
  • триматися з гідністю;
  • Ставлячи питання (тільки їли запропонують!), Цікавитися, в першу чергу, вашими майбутніми обов’язками і умовами їх успішного виконання;
  • Не забувати про правила пристойності та ввічливості.
© 8571 Ремонт — це дуже просто. Всі права захищені.